دل سوخته ای در فراق استاد

دو هزار ملک بخشد شه عشق هرزمانی ....من از و بجز جمالش طمعی دگر ندارم

دل سوخته ای در فراق استاد

دو هزار ملک بخشد شه عشق هرزمانی ....من از و بجز جمالش طمعی دگر ندارم

الحمد الله ورد لب استادمهندسی (رحم‍ه الله ) بود


روز پنجشنبه بود به ملاقات استاد در بیمارستان شهید بهشتی قم رفتم وقتی وارد بخش سی سی یو شدم دیدم استاد روی تخت بیمارستان خوابیده اند کنار تخت استاد ایستادم تا اینکه بیدار شداند

تا چشمانشان را باز کردند بعد سلام و احوال پرسی احساس ناراحتی کردم واز اینکه استاد را در آن وضع می دیدم خیلی ناراحت بودم استاد فرموداند این عین رحمت است الحمد الله که که خداوند رحمت واسعه خودش را شامل حالم کردند وبعد این شعر را زمزمه کردند:


در بلا هم می کشم لذات او                   مات اویم مات اویم مات او


درادامه گفتند هر چه از طرف خداوند به انسان برسد شمه ای از رحمت واسعه ذات حق است وانسان باید شکرش را بجا بیاورد 


روحش شاد وراهش پر ره رو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد